Algemene Resultaten
Business Assurance - Viewpoint
Wat is belangrijk voor consumenten bij de aanschaf van voedingsmiddelen & dranken?
Geografische en socio-demografische kenmerken
Lees meer over de geografische en socio-demografische kenmerken van het onderzoek.
Inzicht in audits van voedselveiligheid managementsystemen
Lees hier meer over auditbevindingen bij de ISO 22000.
![Communicatiemogelijkheden bij QR-codes zijn onbenut](/siteassets/images/viewpoint-2020-q2---qr-code-factboxes---552x320.jpg?mode=crop&scale=both&quality=90&format=webp&width=820&height=471)
Communicatiemogelijkheden bij QR-codes zijn onbenut
Lees meer over hoe bewust consumenten zijn van QR-codes.
![Food provenance: Waar komt ons voedsel vandaan?](/siteassets/images/viewpoint-2020-q2---3-factboxes---552x320.jpg?mode=crop&scale=both&quality=90&format=webp&width=820&height=471)
Food provenance: Waar komt ons voedsel vandaan?
Consumenten vinden de herkomst van voedsel belangrijk. Hoe kunt u als voedselproducent laten zien dat u hier waarde aan hecht?